kitapsever_ alerji mi diye düşündüm ama yok bence sinek ısırığı evde sinek oluyor ama bizde hiç böyle olmadı sadece bebeğim böyle oldu sürekli agliyo muhtemelen kasindigi için nasıl geçer ya
Miracinannesi_ kitapsever_ eczaneye sorun bir krem vardı böcek ısırığı için adını unuttum kasintiyi falan alıyordu normal zamanda da buzzsprey falan kullanın yazık çok kötü olmuş
amazontuba kitapsever_ sinek ısırığı ise stilex iyi gelir canım ama evde yok demişsin. Aleovera var mı önce bi yerde dene alerjik reaksiyon göstermezse diğer yerlerine de sür kaşıntıyı alır en azından
gozz1 kitapsever_ sinek,böcek ısırığına benziyor bence ya acile gidin krem vs versinler ya da nöbetçi eczane varsa onlar baksın🙏🏽
kitapsever_ Miracinannesi_ cnm eczane kapalı bugün dünden beri böyle travazol fln sürsem geçmez mi acaba ya
Miracinannesi_ kitapsever_ iltihap ya da mantar enfejsiyonunda etkili ama sivrisinek isirigina iyi gelir mi bilemiyorum canım
kitapsever_ amazontuba yarn doktora yazdırım o zmn dediğim gibi hiç bişi yok yok hametan var dün gece surdm biraz bide travazol var evde
amazontuba kitapsever_ travazol kortizon içerdiği için sürmesen daha iyi canım Hamedan belki deri bütünlüğünü korur inşallah sinek ısırığıdır da hemen geçer geçmiş olsun. Bir de hala çok sinek varsa sinek kovucu süreyle var sıkınca gelmiyo bebişe ya da yatağının kenarlarına okaliptüs yağı filan damlatabilirsin sinekleri çekmez bebişe
ulkuakgc Canım anladığım kadarıyla şuan elinde bişey yok bebeğini al banyoya bi güzel sabunla rahatlatır kaşınan yerlerini sabun mikrobu kırar derler bence bu alerji gibime geldi sinek yese her yerinimi yiyecek diye düşündüm
kitapsever_ ulkuakgc cnm değişik bişi vermedim ama hep aynı şeyleri veriyorum yoğurt pekmez yumurta onun dışında başka bişi vermedim geçen işte çocuk böyle olmadan önce odamızda bir sürü karınca vardı benide ısırıp durdular ertesi gün işte çocukta böyle olmuştu bilemedim ya wala
kitapsever_ amazontuba sinekte var karınca da var ikisinden biridir cnm çünkü evimi dün hepsini süpürüp sildim temizledim karınca basmıştı odmizi muhtemelen o isirmistir bide sinekte çok var
sengul5334 kitapsever_ sinek alerji yapmış ya çok geçmiş olsun yeğenlerimde de okuyordu yinede eczaneye sorarsınız beyaz kalıp sabunla yıkayın der doktorlar çünkü zehrini alıyor annemi akrep ısınmıştı yakın zamanda hemen beyaz sabunla yıkayın demişlerdi o sarı biz de yeğenlerim bu şekilde olunca beyaz sabunla yıkıyorduk
kitapsever_ sengul5334 ya normal beyaz sabun mu acaba dün yıkadım çocuğu ama sabun gelmedi aklıma bugün yikiym o zmn
sengul5334 kitapsever_ evet kalıp sabunu mu ve beyaz ondan yıkayın o mikrobunu kırsın biz hep o şekilde yapardık doktor da aynı şeyi söylemişti