Oğlum 1. Sınıfa başlayacak bugün gece ateşlendi ardından kusma ishal başladı eşim götürdü şimdi salgın var demişler ilaç vermemişler yine artarsa getirin serum takılacak demişler.
Yarın okullar açılıyor ben öğretmenim oğlum 1. Sınıf evde bide 7 ay 20 günlük bi bebeğimiz var nasıl yapcam hiç bilmiyorum inşallah evde bize yayılmaz ama çok moralim bozuk bebeğe ve bana bulaşmadan umarım atlatabiliriz. Okuyanlardan dua istiyorum 🫶🏻