Günaydın kızçelerimm

Ay şimdi diyet postlarımı açabiliyorum memlekete gidince açamayacağım telefon neredeyse hiç çekmiyor orada bir de iş güç gelen misafirler falan derken telefonu elime alaöayacağım ama köy dışında olursam gezdiğim yerleri sizlerle de paylaşmak isterim tabi çarbamba günü yoldayız hayırlısıyla kazasız belasız varırız inş orada da dikkat edeceğim tabi yediklerime özleyenim olur mu acaba burada beni 🙂🤷♀️