ebrarasil Selam anneler 19 aylıir oğlum var emzirmeyi Ekim ayında sonlandırmayı düşünüyorum 20 aylık olacak kış gelmeden halledebileyim istiyorum çok mu zor bir süreç korkuyorum ve endişelerim var
ebrarasil aysebb uykuya geçerken emiyor birde gün içinde eğer oyun oynamıyorsa sıkıldığında geliyor emmek için