Yeni doğum yaptım Allahıma şükürler olsun ki bebeği reddetme gibi bir durumum da olmadı çok seviyorum ama bekarlığımın yasını tutuyorum sürekli çocuğun sorumluluğu mu ağır geldi önceden her şey lay lay lom havasındaydı şimdi hayat sorumluluklar daha farklı ondan mı bilmiyorum ara ara içime gelen özlem sıkıntı tarzı duygular yaşıyorum tek ben de değilim biliyorum bu duyguları yaşayan ama vicdan azabı duyuyorum sanki o duyguları yaşadığım için Rabbim çok şükür arattırmadı en güzel hediyem ama dediğim gibi bazen bu duygular beni zorluyor