organikirmik Birkaç gündür kullanıyoruz öncesinde sidefer kullanıyorduk. Farklı bi de 1 tane böğürtlen yedi. Microferde de vişne aroması varmış acaba kırmızı meyveler mi yapıyor pişik/alerji emin olamadım. Yaşayan var mı
UykuPerisi_ organikirmik bizde aynısını kullanıyoruz bitmek bilmeyen makat kızarıklığı var. Ondan olabilir öi ?
organikirmik ysm53 oğlum çok sık kabız oluyor sidefer yapmaz demişti doktor ama ben yine de o ihtimali de elemek istedim
ysm53 organikirmik ben içlerinde en iyi sidefer diye biliyorum ama bize de doktor ocean verdi hamileyken de benim kanımı hiçbiri yükseltmemişti ocean kullandım olmadı en son sideferle tavan yapmıştı