1eylul2selim Ziver hap 2. Dozu kullandim bugün 5.gu. Hiç azalma olmadı aksine dahada kaisnti arttı ve kolumda yoktu bu sabah kolumda sivilce kızarıklıklar ince kabarık çizgiler çıkmış bile hala vucumda oynuyorlar kahretsin hap a rağmen neden geçmiyor
Seyma2534 1eylul2selim sizinle daha öncede konuşmuştuk bizde kaç aydır uyuzla mücadele ediyoruz ve bu sefer ne yapsak geçmiyo ve kızımla her yerimiz yara ve açık sulu yara mutasyona uğradı galiba artık ağlıyorum geçmiyo siz ilerlemeden geçirmeye bakın sonrası daha kötü gerçekten bitmiyo bu illet
canberky 1eylul2selim kükürtlü sabunla duş alın çok faydası var ve zirvesi ne kadar içtiniz kilonuza göre içmemiz gerekiyor
Seyma2534 1eylul2selim biz marttan beri böyleyiz ama 1 2 gündür kaşınmazım bitti evdeki herşeyi yıkayıp tersten ütülüyorum dikiş yerlerinde kalıntı kalmaması için ve halı koltuk yatak yastıklar için evin her yerine sıkılan bi sprey aldım evdeki bütün böcekleri öldürüyomuş uyuzuda öldürüyomuş her yeri temizleyip ondan sıktım inşallah bitmiştir sizde yüzünüzü bol bol nemlendirin nemlenince yüzde çıkmıyo
sarezeyd gizosgamzismom sirke ve suyu karıştırdım pamukla bütün vücuduma sürdüm bi 5-10 dk bekleyip duş aldım zaten eğer varsa uyuz dehşet yakıyor
sarezeyd gizosgamzismom biz her gün duş alıyorduk bir kaç gün sürün fark edersiniz sizde çamaşırlarınızı yıkarken de dökün ben el sabunun içine bile koydum hala da koyuyorum bir şişe ayarlamıştım aynı su sirke karışımı akşam koltuklara sabah kalkınca yatağa sıkıyordum sonra ütülüyordum
alpaslanmom_ 1eylul2selim merhaba kuzenim ailecek olmuştu xabion diye bir losyon geçirmiş öyle söylemişti