Merhaba arkadaşlar, oğlum 16 aylık ve emiyor. 6 aylık olduktan sonra her gün günlük yoğurt yapıyorum. 1 yaşından sonra da ilave olarak akşamları süt ile muhallebi yapıyorum. Bazen ara öğünlerde sütle evde yaptığım bisküviyi karıştırıp yediriyorum. Bazı yerlerde okuyorum çocuklarınıza süt vermeyin zararlı ve sindirimi zor olur diyorlar. Ara sıra da kabız oluyor. Doğru mudur? Ya da süt yerine ne verebilirim? Kefir diyorlar ama markette satılan kefirlerden mi? Teşekkür ederim şimdiden