Gokturkmom d vitaminini doktorumuz 18 yasina kadar dewammedin dedi.zaten zarari olan bisey degil kemik ve zeka gelisim icn cok onemli+bağışıklık icin..40ın altına düşurmemeye dikkat ediyoruz bagışiklığı icinde..duzenli kontrollermiz oluyor doktorumuzda kan sayımında bakıyor duzenli olarak 40 ve uzeri ise sadece yazın ara veriyoruz onun dışında uyanimca ilk verdiğim şey sabahları d vitamini oluyor🌸