Elif337798 Etraftaki otizim yazıları yüzünden kıxımın her hareketinden kuşku duyuyorum parmak uçlarıyla yürüyor ormal de yürüyor birde sevinince sabırsızlanınca el sallıyor bunlar otizim ne örnek miş bunlar sizin çocuklar da yapıyor mu
[silindi] Elif337798 evet yapıyor benimki de, sosyal mi, ismine bakıyor mu, göz teması kuruyor mu, kelimesi var mı, bir şeyi yap diyince yapabiliyor mu bunlar var mı
[silindi] Elif337798 o zaman muhtemelen sorun yoktur siz yine de endişelerinizi doktor kontrolünde paylaşın tabi