Bıngıldagı kapanması lazım dı diye beni korkutuyo doktor acık olması normalmı 1 2 cm
Lugesyaa üste kalsın canım
Lugesyaa geçmiş olsun istersen başka bir doktora git
Lugesyaa d vitaminine bakıldı mı