Benim ne kadar etkili olur tavsiyem bilemiyorum oğlum 2ay 3 günlük ama benzeri şeyi bizde yaşadık ben şunu yapıyorum 1 haftadır ise yarıyor akşam 7 gibi birlikte duşa giriyorum hızlıca, oğlumu kucağıma alıp yıkıyorum ılık su ile bu zaten hemen süt inmesini sağlıyor. Çıkınca direkt onu giydiriyorum odada klima çalıştığı için uzun ama ince üst alt takım giydiriyorum. Üstüne cırt cirtli kundak aldım onu yapmaya basladim. Dustan çıktığımız an mızırdanmaya başlıyor ama ben devam ediyorum rutine sonra emzirip kucağımda salliyorum. Yatağına birkaç gün uyurken yanımda sakladığım uyku arkadaşı koydum. Benim kokum var yani üzerinde. Maşallah eski uykusu geri geldi. Bir arkadaşım tavsiye etmişti uyku arkadaşını. Açlık olduğu için emmiyor güven duygusu için varlığını hissetmek için emiyor demisti. Bende bu şekilde rutin yapmaya başladım daha sonra rutinimize akşam 6da dışarı çıkıp 7de çoktan eve gelecek şekilde olmayı ekledim..Azıcık turlayip geliyorum o gün hep güzel uyuma başladı şimdi de devam ediyor..Ha belki atıyorum bu günün gecesinde bozulabilir bilemiyorum ama şu zamana kadar işe yaradı. (Nazar değmesin. 🧿😊) Bir deneyin isterseniz diye yorum yapmak istedim.