Arkadaşlar kafayı yemek üzereyim lütfen alık verin bebeğim asla uyumuyor gece 3 den beri uyanmış ve nerdeyse her gece böyle yalın zamanda kan enfeksiyonu geçirdi ilaç antibiyotik vs kullandık yani bilmiyorum tam olarak ne yapmam gerektiğini bilmiyorum içli içli ağlamaya başlıyor birden çözüm bulmak istiyorum