Tugbabu59 Bebegm ynrş basmaya basladı emeklemiyor da yeni destekli oturup gibi desreksizde arada oturuyor nasıl zmaan geçirdiğimi bilmiyorum emeklese farklı olur ama hiç tek, durmak istemşyo artık ne oynatcagımı sasrdım siz neler yapıyorsunuz