siem benim bebeğim pütürlü şeyler yemiyor kusuyor bir türlü alıştıramadım buna. Eline ekmek bisküvi verince yiyor ama taneli yemek çorba vs yemiyor o yüzden bizim çok sınırlı yediğimiz şeyler. Kilo alımı nasıl peki sadece ek gıdayla? Doktorlar 1 yaşa kadar öğünleri mama ya da anne sütü ağırlıklı olmalı dediği için ben kendimi kötü hissediyorum ama bebeğim anne sütü almıyor mama içmiyor o yüzden çaresizim. Çok soru sordum size de kusura bakmayın.