ebykkbc Kızlar merhaba kızım iki gün sonra 19 aylık olucak bot almayı düşünüyorum kimisi diyo bileğini kapatmasın rahat edemez kimisi gerek yok ama ben almak istiyorum hafif bi bot düşünüyorum önerisi olan var mı acaba
yagmurkokusu_ ebykkbc bende almıştım bileğini sarsın birde hafif olsun deıchmandan almıştım galiba tam hatırlamıyorum bir kere anca giydirdim büyük almıştım bu sene olursa giyer olmazsa gene mağaza mağaza dolaşırken alırım.
ebykkbc Zlm yani bebek arabamız var fakat kızım belli süre sonra sıkılıyor ve inmek istiyor o yüzden en azından hafif kullanışlı bişey almak istiyorum
Zlm ebykkbc yağmurda indirip yürütürüm diyosanız başka tabi ama özellikle bilekli botlar dengesini sağlamayı yeni öğrenmiş çocukların yürümesini zorlaştırıyo
ebykkbc Zlm 11 aylıkken yürümeye başladı aslında denge konusunda çok sorun yaşayacağımızı zannetmiyorum ama illaki bilekten bot olmasına gerek yok tabiki teşekkür ederim yinede düşünceniz için:)
ygmrln ebykkbc vicco kappa model canım güzel bir bot. Sivasta yaşıyorum çok kar oluyor diye öyle tercih ettim ama siz daha yumuşak bir kış geçiriyorsanız viccoda çok güzel cırtlı modellerde var 😊