Balloglumm Sen neden pişmansın.Sen annesin 50 tane elin yok ayrıca her bebek yaşıyor bunu sakın kendini suclama.Yiğenim kendi yatagından düştü hemde parkeye sırt üstü.Ve yatagı da yüksekti.Ağladı bi 10 dk yırtıla yırtıla ama sonra sakinleşti hastaneye götürdük acile.Doktor 3 saat uyutmayın kalan diğer 3 saattede uyusa bile uyandırın bi emzirin hareketlerine bakın kusarsa sürekli gece gündüz farketmeksizin uyumak isterse getirin geri demişti.Taş gibi valla.Sakın sıkma canını.Benim kocam damdan düşmüş kafa göz patlatmış 1 yaşındayken.Valla oda taş gibi :) Sıkma o güzel canını bişeyi olsa sence susarmı oyun oynarmı? Mümkün değil.Sen kocaman insansın senin bi yerin ağrısa oynar mısın? Gayet iyidir maşşallah.Korkma sakın sakın kendini de suclama.Evladını senden cok kimse düşünemez