Kızlar bu doğumdu emzırme dönemiydi derken vıtamınler düşüşte doktora gıttım ilaç verdi iğne demişti ama ben korktuğum ıcın ilacı tercih ama resmen mide bulantısı yaşıyorum ilacı ictıkten sonra hani şu ilacı kullandım çok iyi geldi bana dedıgınız bırsey varmı aşırı unutkan biri oldum