1 yaşında kızlat bebeğim çok fazla su içiyor mama içtiği biberon da içiyor suyu sadece hiç bişey yemeese bile o su illa icilecek. Su iyidir ama fazlası zarar gibi bezi de hep dolu doludur. Gece su için 3-4 defa uyanıyor sabaha kadar 180 ml su bitiyor. Gün içinde de öyle kaç defa o biberonu dolduruyorum hatırlamıyorum biberon hep yanındadır alışkanlık mı sıcaklardan mı bilemedim sizde nasıl