Nesbdk Kızlar göğsümde kızarıklık ve aşırı bi acı hissi var sık sık boşalsın diye emzirmeme rağmen geçmiyo napıcam ☹️
Tulker_erm_34 Nesbdk Beyaz Lahana yapraklarını yıkayıp ısındığını hissettiren 20 dk daha bekletip çıkarın ağrıyı alıyor deniliyor isterseniz deneyin
Thanim Nesbdk sertlik var mı? mastitsr eğer ılık duşta masaj yapın ve her emzirmeden sonra göğsünüzü sağın göğüs tam boşalmadığı için oluyor ayrıca tersten emzirmeyi deneyin. Bir de sıcak su torbası koyun göğsünüze her fırsatta
Merrcimek Nesbdk Elle sağ canım geçen hafta oldu bende de annem sağdı sonrada hep emzirdim sıcak duşu tuttum göğsüme ve masaj yaptım. Geçti şükür inşallah geçer seninde
Ays7140 Nesbdk dün ayni durumu bende yasadim bende ates ve vucut kırgınlığı da yapıyor sert olan yerlere masaj yapın sonra sutunuzu sagmaya calisin ben hem elle hemde makineyle sagdim sonrada buzlukta sogumua lahana yapraklarini koydum
Nesbdk Tulker_erm_34 Sumide sadece bir bölgede kızarıklık var sanki darbe yemiş gibi ve göğsüm ateş gibi ağrıdan o tarafa yatamıyosun
Sumide Nasil bir kizariklik benimde 2 göğsümde kahverengi bölgesi kirmizi arada soyuluyo gümüş kapak alerji yapmis olabilir diye onu biraktim simdilik ama mastit olabilir mi bilmiyorum genel cerraha gitmek lazim galiba😣
Nesbdk Thanim evet sertlik var inanılmaz canım acıyo ılık duş anlık rahatlatıyo sadece 😣 çokta sık emziriyorum aslında 2 saati geçmiyo çoğunlukla ☹️