Mama deneyimim yok ama aşı sonrası beslenme geriliği olduğunu biliyorum.
Ben emziriyorum mesela çocuk resmen meme ile boğuşuyor, gerçekten çok huzursuz oluyorlar Allah yardım etsin.
Mama değişikliği deneseniz diye bir öneri de bulunmak istedim 🙈
Çocuklar keyifsiz olunca huy değiştirir ya belki farklı teklf ederseniz içer.
Çok geçmiş olsun sağlıkla büyütün 🤲🏻