fatma_6141 daha yeni bu dertten kurtuldum inşallah. Böyle birkaç adet susam böceği varsa evde mutlaka bir yerde kaynagı vardır. Benimki asla aklıma gelmeyecek yerde koltugumun arasındaymış. Koltuklarımı her zaman sürürüm ama en altta astar kısmına bir adet fıstık düşmüş. Oraya süpürgemin ince ucu dahi yetmiyor baya en altta. Bir gece o koltukta görünce flaşla ışık tuttum astarda gördüm ne yaptıysam oraya elim yetmedi parmaklarım yara oldu resmen. En son koltuğun altında ki astarı kestim komple zaten gözükmüyor. Orayı temizledim ilaç sıktım. Günlerce görmeye devam ettim sürekli temizledim ve şükür bitti muhtemelen, çünkü yemek olmadan yaşamaz bunlar aklınızda olsun benım asla aklıma gelmezdi burası