Şöyle ki elbette kızım beni ve babasını tanıyor benim kızım 7+12günlük çevremde ki nerdeyse herkes ‘hani anne nerdeeee hani baba nerede’ diyor kızıma. Evet tanıyor ama öyle denilince bakmıyor bize o kadarını idrak edemiyor sanırım. Kızım Tepki vermeyince aaaa daha anlamıyor mu anlaması lazımdı çoktan bu ayda deniliyor. Ki ben çok normal karşılıyorum bence bu aylar anlaması idrak etmesi bana şart değil tamam evet beni tanıyor ama anne nerdeee dendiğinde bakmıyor onu idrak edemiyor bebeğim napim yani gayet normal. Merak ediyorum güzel anneler Sizin bebeğiniz böyle bu tarz anne baba nerdeee denilince sizinle göz temasına hangi ayda geçti?