Kızlar benim kızım 1 yaş 4 aylık, bugüne kadar sadece 3 kelimesi oldu anne baba gel . Ama daha çok anlamlı kelime yerine lilililili diyor 😅 şaka değil gerçekten örneğin mesela benden bişey istersen lililililelelelel diyo hani konuşmak yerine direkt bu şekilde söylüyor ya da başka nasıl örnek vereyim yani çıkardığı tek ses bu lililelelililelele zılgıt çalar gibi 😃 anlaşılmayan şekilde sesler çıkarıyor bunu nasıl düzeltebilirim ya da bu normal bir gelişim süreci mi