onlyy kızım kreşe başlıyor biz hazırlamıyoruz tabii okul veriyor ama toplantıya gittiğimde imkanı olan sabah kahvaltı saatinde getirsin geç gelmezse daha iyi dedi. Çünkü toplu kahvaltı- yemek saatinde çocuklar daha verimli yiyormuş seçicilik azalıyormuş diye anlattılar belki sizin de öyle olur. Gerçekten benim yeğenimde seçmeyi bırakın asla yemek yemeyen bir çocuktu kreşte bütün tabağını yemeden kalkmıyor şimdi alıştı her şeyi çok güzel yiyor.