minnosvetontis Kizlar bi yakinim degeri 70 107 207 275 oldu 2 gubde bir kkab verdi doktoru dis gebelik olabilir demis. Basina bole bise gelen varmi yada degeri bole dusukken gebeligi saglikli olup dunyaya getiren varmi ?
Asya_aslnyrk20 Canım benm ablamda da öyleydi doktorda aynısınj söyledi başka doktora gitti değer takibi felan yapıldı ama dış gebelik yok yani daha sonra değerler arttı şuan yiğenim 3 yaşında 🤗 korkmasın herşey Allah ın takdiri
minnosvetontis Asya_aslnyrk20 anladim tskler ne kdar sonra degeri yukseldi kese bebek flan gozukmus mu
Eslemira Ben gebeliğimi öğrendiğimde bthcg 9 du kese bile göremeden yapıştırdılar kimyasal gebelik diye adetimi on gün geçtikten sonra tekrar ultrasona girdim şimdi kızım bir yaşında