Bebeğime tek başıma desteksiz büyütüyorum zaten yardıma gelen de pek yardıma gelmiyor keyif yapmaya geliyor herneyse yardım edenler de bu kadar evde aktivite tabii ki de yapıyoruz eğitici oyuncaklar oynuyoruz kitap okuyoruz 1,5 yaşında oğlum ara ara böyle nasıl desem cidden yorulduğumda ya da bir şey hazırlamam gerekirken huysuzlandığında ölçülü şekilde ekran veriyorum dikkatli seçiyorum verdiğim şeyleri zaten hepsi çocuklara uygun içerikler fakat öyle tüm gün işte ekran karşısına otursun belki bakayım tarzı bir şey değil cidden huysuzlandığınla ya da benim yorulduğum bir an olduğunda birazcık motive olmak için ona ekran açıyorum az yani ya da yemek yerken bazen cidden zorluyor ve yemek istemiyor bu gibi şeylerde sizde bu tarz şeyler yapıyor musunuz neler izletiyorsunuz ne içerikleri takip ediyorsunuz hani en azından bu bir dertleşme postu olsun