sevocumm Kızlar bu modellerden kullanan var mı? kızım 12 aylık yürümüyor henüz ama tam yürüdüğü sıralara denk gelecek kış ayları sanırım. İlk yürüdüğü zamanlarda hangisi daha rahat olur sizce? İgor ya da vicco hangisi daha rahattır bu arada ?
simseklivekalpli sevocumm Ben bunu almıştım. Ayakkabı çok hafif ve çok rahat, benim kızımın yürümesi problemliydi ayakkabı da kabul etmiyordu, bununla rahat etti
ballibadem_ sevocumm ben de bot bakıyorum oğluma ve viccoda en son çok güzel indirim vardı hala devam ediyosa. Ben de burda durayım o yüzden😄
sevocumm simseklivekalpli bu da çok güzel modelmiş peki kışın soğuğa karşı koruyor mu yağmurda falan sorun yaşadınız mı? Kaç numara almalıyım bilemedim bir de. Şuan 20 giyiyor
sevocumm Nacafa aslında şimdi normal ilk adım ayakkabısı alacaktım 19 dan 20 ye geçiyoruz çünkü. Sonra baktım indirim var 2. Ürüne %30. O yüzden botu da aradan çıkarayım istiyorum ya