Benim bebeğimin kilo alımı çok iyiydi, 3. Ay kontrolünde sağlık ocağındaki ebe artık uyandırma dedi, sinirli bi bebek olur dedi.bebekler çok zekidir Aç olsa zaten bas bas bağırır ağlar demişti. Kendisi ne zaman isterse o zaman besliyordum artık. Uyku düzeninden de hep çok memnundum. Şimdi 4 bucuk yasinda ve hala ayni uyku duzeniyle devam ediyoruz