Buraya defalarca bebeğimin uyku sorunuyla ilgili konu açtım çok yorum yapılmadı kendimi bu konuda tek hissediyorum her geçen gün daha da zorlaşıyor ve eşimle artık depresyona girmemek için direnerek yaşıyoruz. Bebeğim doğdu doğalı uykuları hep sorunlu hep sanki biri birşey yapıyor gibi ağlayıp direniyor saatlerce çırpınıyor uyumamak için. Her akşamı düşündüğümüzde geriliyoruz, allahtan gündüzleri tek uykuya düştük en azından gündüz 1 kere stres yaşıyoruz uyutabilecek miyiz diye.ilk 4 ay saatlerce sallayıp sonra kucağımda üstümde uyuttum sabahlara kadar ona rağmen sürekli kalkardı. Öğle uykularında dahil kucağımda uyuttum memeden kesene kadar,odadan çıkmadan aylarca sabrettim geçicek büyüyünce dedim akıl sağlığımı korumaya çalıştım, tuvalete bile kucağımda gittim hep asla inmek istemezdi kucağımızdan hala öyle 4 aydan sonra sabaha kadar emziriyodum emzirmemde uyutmuyordu uyuması için saatlerce sallama emzirme beraber götürüyoduk. Yine defalarca kalkıyordu. Artık 19 aylık 1 ay önce memeden kestim emiyor diye uyumuyor diye ama şimdi herşey çok daha kötü oldu sallıyoruz saatlerce asla uyutamıyoruz ancak saatler sonra direnecek gücü kalmıyor öyle uyuyor ama bizim de gücümüz kalmıyor. Yemekte yemiyor kilosu sınırda, çok hareketli asla bebek arabasında tutamayız doğduğunda bile pusetini kullanamadık, çıktığımızda sağa sola koşar tutarız kendini yerlere atar kan ter içinde döneriz. Bebeğim doğdu doğalı çözemedik sorun onda mı bizde mi biz bakamıyoruz artık diye kabullendik ama herkes mükemmel anne babamı neden beceremiyoruz cahil insanlarda değiliz bebeğim için ücretsiz izne ayrıldım ama artık tükendik. Tekiz yaşadığımız yerde kimsemiz yok.iyice eve hapsolduk , dışarı çıkınca kavga kıyamet dönüyoruz artık eşimle. Tünelin sonundaki ışığı hala göremedik. Amacım şikayet etmek değil çok şükür sağlıklı evladım, çok isteyerek hayatımıza geldi ama bu durum normal mi? Alerjisi mi var hastalığı mı var diye doktor doktor gezdik. Yememesine , uyumamasına kimse birşey demiyor. 2 dk kendi başına duramaması , oynamaması, en ufak şeyde öfke patlaması yaşaması normal mi? Onun dışında çok sosyal, sevecen, sürekli konuşmaya çalışan bir bebek. Bilmediğimiz bir durumun belirtisi mi merak ediyoruz artık? Hep bu çocuk farklı diye düşünüyoruz ama neyi var bilmiyoruz.