uykusuzanne__ bizde en geç 9 da uyumuş olur çocuklar asla ayakta bırakmam gelişimleri için çok önemli bebekliklerinden beri alistirdim hem akşam hem öğlen uykusuna şuan 3.cu bebeğim onu da aynı şekilde alistircam İnşallah şuan zaten uyuyor şuan yeni doğduğu için daha dünyaya adapte olamadı 😊