teachermom5 10 aylık kızım var sütüm az olduğu ıcın mama veriyorum ek gıda çok yemiyor mamayla doyuyor onu istiyor gece de uyandıkça Emziriyorum mama vermeyi ne zaman kesmem gerek acaba bilemedim
teachermom5 Gamzeeeee96 sadece ek gıda ile mi ilerlediniz sonrasında benım kızım yemek yemiyo mamayı da kesersen ac kalır heralde yasına da az kaldı
meeerve Gamzeeeee96 erken değil mi bir yaş ya benim oğlumda 13 aylık mama meme ek gıda olarak gidiyoruz ama sütüm çok az oğlumun alışkanlıktan muhtemelen . Mama ise son günlerde bir kere uyumadan önce veriyorum. Ek gıda çoğunluk ilerliyoruz yani sizce bırakılmalı mı? Ben en az 18 aya kadar devam etmek istiyordum ama bilemiyorum