Ben uygulamayı kullanan yeni anne olarak bir şeye dikkat çekmek istiyorum.Anneler neden otizm korkusu ve paniği içinde çocuk yetiştiriyor ben anlam veremiyorum.Ben sıfır sosyal çevre ile dolu dolu TV ile büyümüş biri olarak lisans mezunu ,diksiyon sertifikalı biriyim hani lazım olur diye almıştım tabi üzerine katmak amaçlı konuşmam güzeldi iyice iyi olsun falan …Arkadaşlar yargılamak gibi olmasın ama niye yani çocuk istediği zaman konuşur yani..Bilmiyorum bana çok garip ötesi geliyor.Bir şeyden korkmak o şeyi çağırmak bence no problem bir sakin olun ya.Tamam önlem ,tedbir alanlara saygım sonsuz da çok abartı ben okurken boğuluyorum resmen.O kadar sessizdim ki öğretmen bana hatrlat senin eline sopa vurmiycam demişti bir keresinde sjdjxYani otizm veya konuşma geriliği yani abartmayn nolur .Bim çocuk kitabı dolmuş .Üç kardesimi ben büyüttüm oturup sohbet ederdim .Şarkı söylerdim ama Selena da izlerdim yani .Beşiği sallarken elli bölüm şaban ,Selena izlemişimdir