meloo006 uzun bir süre birlikte yattık. Sonra çok sık uyanmaya başlayınca 8 aylık falandı yatakları ayırdım. 11 aylıkken de odaları ayırdım. Şu annelik sürecinde öğrendiğim bir şey varsa çevreyi (güvendiğiniz kişiler dahi olsa) hatta bazı noktalarda uzmanları bile çok dinlemeyip kendi iç sesinizi ve bebeğinizi dinlemeniz. Mutluysanız ikinizde yatın birlikte. Baktınız artık bizimki gibi çok sık uyanır oldu ayırırsınız. Ben uyku konusunda kızımı da kendimi de çok yıprattım. Yok kitapta böyle okudum bilmem ne doktoru böyle diyor, şu eğitimci bunu diyor böyle olmadı diye diye bir kalıba oturtmaya çalıştım. Bu da beni yıprattı açıkçası