Kızlar merhaba bebegim bir aydır yoğun bakımda metabolik hastaligi var 2 yaşına kadar solunum skntisi yaşamadık fakat birden bire solunumu sklasti acile götürdük yoğun bakıma aldılar bir aydır yoğun bakımda cihazlardan ayrilamiyor diye trakeostomi açtılar ama sade oksijenle durabiliyor size sorum trakeostomi açıldıktan sonra kusma oluyor mu bilen cevap verebilir mi