karaninannesi_ ben 3.5 ay once dogum yaptım, özellikle son 1 aydır anksiyete yoğun yaşıyprum. Ara ara tansiyon düşmesi belirtileri olıuor, mideden baslayan hafif yukarı doğru devam eden sıcaklık, sırtıma falanda geliyor sanki sinirsel gibi. 2 gün önce bu sebeple acile gittm ekg kan baktıkar çok şükü normaldi. Sıcak basması olıyor ve halsızlık el ayak boşalmaso gibi özellikle ayaktayken. Bunlar benim bildigim tansiyon düşmesinin belirtileri ama takıntılarım başlayınca hortladılar.