Bebeğim 9 aylık yere bastırmak istediğimde belini dik tutamıyor ve hemen dizlerini büküyor doktorumuz normal diyor genetik olabilir zorlama diyor ama ben cok endişeleniyorum bu sekilde durum yasayan var mı ? Ayrıca hoppala zıpzıp alsam en azından yere temas etse diye düşünüyorum ne öneriyorsunuz?