Snykz Arkadaşlar Hipp 1 den Hipp 2 ye geçtik kıvamı biraz nişastalandı tadı biraz farklılaştı sizinkiler de öyle değil mi başka mama kullanan arkadaşlar mamaların kıvamlarında bi fark olmadıgını söylüyor, bnm kutu mu farklı çıktı acaba ya