balom Bebeğin ateşi kaç olmalı şuan benim ölçtüğüm 37.3acaba tehlikeli mi bilmiyorum ilk çocuğum acaba acile götürsemmi kızlar tecrübeli anneler
3kedili2bebekli balom sakin olun bebeğin kıyafetini inceltin biraz serinletin ilaç vermeyin başka bir ateş olcerle tekrar deneyin olcmeyi ruh hali nasıl huysuzluk var mı kaç aylik
nbyrktr balom tehlike durumu bebekten bebeğe değişiyor kilosunun yarısı ölcüsünde calpol veriyordu benim doktorum ama doktorunuza bir danışın isterseniz
aybeny Temassız ateş ölçerle ölçüyorsanız yanlışlık payı varmış doktorum öyle söylemişti, koltuk altı veya kulaktan ölçün bence, ben ateşi çıkacak gibi oldu mu kıyafetlerini çıkarıyorum ya da yıkıyorum hemen bebişi
penyy balom calpol verin belki bir yeri ağırıyordur. Ateş boşu boşuna çıkmaz. 37 bile olsa. Üstüne inceltin sadece çıtçıtlı bırakın üstünü örtmeyin ve çok hafif klimayı açın üstüne gelmeyecek şekilde. O şekilde düşer hemen