eda010 20 lik dişim iki gündür felaket bir şekilde ağrıyor dayanamıyorum. Eşimde çalıştığı için hastaneye gidemiyorum kimsede yok tanıdık çocuğu bırakamıyorum evde mecburen Dolerex içiyorum emziriyorum ama ne yapayım dayanamıyorum ağlayacak dereceye geliyorum ne hafifletir ağrıyı lütfen bi fikir verin kulağım bogazım ağrıyor artık
minikkurttt eda010 dolerex malesef işe yaramaz apranax veya apranax plus kullanın çok iyi geliyor dişe.. zaten iğneyle uyuşturuyorlar anlamıyorsun acısını
mavii_98 eda010 bende aynı şeyi yaşadım kekik yağı uyuşturuyor emzirirken dolerex içmemenizde fayda var sadece parol içebiliyorsunuz
miladrian eda010 antibiyotik tedavisi yapmaları lazım, büyük ihtimalle apse oluşmuştur. Yirmilik dişinizin olduğu tarafı kullanmayın, sert yiyecekler tüketmeyin o şekilde biraz hafifler. Arveles veriyorlar genelde, dolorex pek etki etmez.
ArsAyz eda010 Wemcaine sprey önerebilirim. Bende 20’lik diş ağrısında tanıştım kendisiyle 🤦♀️ Ağrı kesicinin etki etmediği durumlarda sıkıyorum 🥲
eda010 Gömülü şekilde yarın hastaneye gidicem sanırım işlem yapılırken çok ağrıyor mu ve çekildikten sonra kaç gün ağrı yapıyor
papatyatanesi eda010 çok geçmiş olsun çekilirken işlem sırasında bişey hissetmezsiniz sonrası biraz sıkıntılı ama bir hafta on güne toparlanılıyo Şu an ki ağrısı için malesef ağrı kesiciden başka bişey fayda etmez buz tutabilirsiniz belki rahatlatır😣
[silindi] eda010 Gömülü biraz ağrı yapıyor ama dayanılamayacak kadar değil. 2-3 güne ağrısı geçmişti benim
eda010 papatyatanesi benimde acı eşiğim düşük inşallah dayanabilirim küçüklükten beri dişçi fobim var korkuyor hep gitmek istemiyorum ama bakalım yarın gidelim bi
HaniiiKaaaa eda010 instagramda hastalanmayan çocuk sayfası var Kadin tum hastalıkları sarimsakla hallediyor sizde ezip yutun ⅔ sarımsağı asla ilac kullanmıyorum diyor