aybeny Kızlar bi benden mi çıkmıyor bu kadar süt yoksa herkes aynı mı? İnstagramda kimi görsem şişe şişe süt sağmış buzluğa stok falan yapmış varsa böyle olup süt arttırmak için önerisi olan alabilir miyim 😂😂
gizememre aybeny ay kızım 1 yaşına geldi hiç emziremedim sağımla besledim 4 ay ben bir sağımda 30 cc çıkınca mutlu oluyordum bunlar maşallah kavanoz dolduruyor çok sinir bozucu ya maşallah sütleri olsun tabi de gözümüze sokmak nedir 🥹
[silindi] aybeny 2 cocugumdada foşur foşur sutum vardi oglum istahsiz zorla emen bir bebekti vallahi sagip sagip resmen bardak bardak dokuyodum kizimda okadar cok emiyoduki sagacak sut kalmiyodu benim cocuklarin ortasi yok 🤣🤣
aybeny gizememre hayır ne yiyip içiyorlar anlamadım ki benim 2 memeden toplam 60 cc çıkıyor maksimum ben buna şükür diyorum ama bakıyorum buzlukta paket paket stok yapanlar var 😂
pskmerve gizememre benimde 15 aylık 2 aydır sagım yapıyorum kendisi bıraktı. Ama çok az çıkıyor 30 cc filan günde 2-3 kere sizin nasıl. Moralim çok bozuluyor
aybeny bossmomm benim de max 60 çıkıyor toplam 2 memeden ve emzirmeme rağmen güya emzirince artıyor 2.5 aylık bebeğim neredeyse saat başı emziriyorum şu an 5 lt sütüm olması laızm 😂
aybeny [silindi] bacım ne yersin ne içersin bi de bana 😂 benimki 2 memeyi boşaltıyor daha süt gelmiyor diye sinirlenip ağlıyor bir de 😂
stillwasser aybeny hatta 2 göğsümden 200 cc gelirdi rengi sarı olurdu böyle yağlı bir süttü ama emmedi 10 ay sagıp verdim sonra bitti sütüm
[silindi] aybeny inan ozellikle yedigim birsey yoktu tek yaptigim sey bol su icmekti gunde 3-4litreye yakin su iciyodum bi uyuyup uyaniyodum tisortlerim yatagim sırılsıklam sut oluyodu 🤣
sadbut aybeny yemeyle bi alakası yok bence lohusalıkta kahvaltı bile yapmıyodum günde 1 ögün bile beslenmiyordum ynede asırı bol sütüm vardı ama cocuk emmedi maalesef kesildi 🥹🥹
talhamamy aybeny bilmiyorum bence emzirdikçe. Çoğalıyor gerçekten çünkü farklı yiyecek içecek hiç yapmadım sık sık emzirdim öyle çoğaldı
aybeny talhamamy bacım ben de 2.5 aydır saat başı emziriyorum ama bebiş 2 memeyi de boşaltıp üstüne bir de süt bitti gelmiyoe diye sinirlenip ağlıyor 🥲
stillwasser aybeny yok öyle ekstra bişey yapmadım bünye ile alakalı sanırım ama dedigim gibi emmedi zaten 10 ay sagdım sonra bitti
altaylardantuna aybeny B12 Brewers Yeast, ben etkisini gördüm diye düşünüyorum birde makinede önemli galiba kiwi kullanırken 3 Damla geliyodu lansinoh a gectim 10cc arttı benimde 2 göğsünden 60 cc anca çıkıyordu
aybeny pskmerve benim de sıkılıyor canım buna, hele bide instadakileri görünce, benim 2 memeden toplam 50-60 cıkıyor anca
talhamamy aybeny benım de yaklaşık 4 ay civarı olmuştu bu mama destekli ilerledik 6 aylık mamayı kendi bıraktı emiyor şimdi 1 yaşında