2prensesimvarcanim Görselleri örnek olsun diye atıyorum renk vs değiştiririm peki sizce zincir balonlu fln büyük duran bişey mi yoksa sade bir kaç balon lu birşey mi yapıyım hangisi daha şık duruyor
2prensesimvarcanim 2prensesimvarcanim 23 eylülde 1 yaşına gircek kızım elbise konsept vb ayarlicam ama çok kararsızım
Zzeynepasell 2prensesimvarcanim Bence bu 2. Yaşını daha sade yaparsın 1. Yaş doğum günü biraz abartılı olsun kendi kızıma öyle yapmıştım 2. Yaşını sade tuttum 🥰
mamacitaa_ 2prensesimvarcanim zincirli balon vs hiç sevmem öyle. Her zaman sadelikten yanayımdır. Doğum günlerinde de 😅 2.ci konsept olabilir çok fazla göz yormadan 💗
maygirl 2prensesimvarcanim ben 2 ve 3 tarzdakileri begeniyorum.duvara zincir balonlar panolara balonlar artık cok itici gelmeye basladı.
Pamukhanim_ 2prensesimvarcanim bence böyle bizde 10 gün sonra kutluycaz böyle yapıp çilek konsepti yapıcam bende
princessmom_ 2prensesimvarcanim 2. Resim hoşuma gitti cinsiyetine göre renkleri ayarlarsınız elbiseyide ona göre uygun alırsınız
2prensesimvarcanim Zzeynepasell ay eşim abart diyor sonra sade yaparız dio büyük kızımda 1 yaşını çok büyük kutlamistik ama bu sade olanlarda hoş geliyor bilemedm
2prensesimvarcanim ozlem_3458 2.konsepti yaparsam hemen hemen aynı tonakrda olur sanırım baktıkça gözüme güzel geliyor ☺️
2prensesimvarcanim princessmom_ prensesim var sade olanı tercih edersem sanırım beyaz bej renklerinde seçerim elbisesini galiba