Ben 3. Aya kadar emzirebildim onda hep mama ile beraberdi . Sütüm azdı , meme reddi yaşadım çok strese de girdim , dış etkenler de oldu stresimi tetikleyen. Şimdi 10 aylık ama doya doya emziremediğim için çok üzülüyorum. Bi yandan da diyorum ki sağlıklı olsun mama ile de büyüyorlar.