nvnyldz Evet doktorum önermişti direk eczaneden alınıyor ismi Zlynda. Adetimi kesti sadece yan etki olarak başka yan etkisini yaşamadım memnun kaldım. Kızım 23 aylık oldu bu hafta sütten kestim ilacıda bu yüzden bırakıcam. Bu zamana kadar düzenli şekilde kullandım sorun olmaz yaşamadım