urasmom6 Bebişlerinize grip aşısı yaptırmayı düşünüyor musunuz? Yaptıracaksanız bebişler kaç aylık yada kaç yaşında
ilay-mom urasmom6 6 ay ve üzeri yapılıyormuş ben emzirirken yaptırdım kendime simdi bidaha yaptıracağım kızıma da düşünüyorum 1 yasında, ama 2 doz olması gerekiyormuş bir ay arayla ilk doz olduğu için
esmnrr urasmom6 benim bebeğim çok küçük yaşına girmiş olsaydı kesin yaptırırdım anne baba olarak biz yaptırıcaz Eylül sonunda 🤞
ballibadem_ urasmom6 ben de yaptırmayı düşünüyodum ama doktorum tavsiye etmedi çok gerekli değil kendi çocuklarıma da yapmadım dedi. Siz yaptırabilirsiniz anne baba olarak daha mantıklı dedi bizden geçme ihtimaline karşı