asl467_ aldıginiz yerde cekiyorlar zaten ewe getirip direkt balkon yada çatıda kurutablirsiniz gun icinde sık sık karıştırmanız lazim sanırım iyice suyunu çekince kaldırip kavanozlara koyuyorsunuz..benim memletimde herkes boyle yapiyor aldıklari yerde çekiyorlar domateside,biberide,hatta konservelikleride kurutmasi kaliyor bi..konserveysede kaynatması..