buseygz nvnyldz bebeğim 2 buçuk aylık gündüz 3 uyku yapıyor 6-6 buçuk gibi kalkıyor genelde 8-8.5 gibi ilk uykusuna geçiyor 1-1.5 saat sürüyor sonra uyanıyor oyun oynuyoruz sohbet vs derken 2. Uykusuna 12 buçuk 1 gibi yatıyor 2. Uykusu genelde 2-2.5 aaat sürüyor gece uykusundan bi önce ki uykusuna 5-5.5 gibi yatıyor önceden kendi uyurdu son 3-4 gündür direniyor uykuya bende arabasına koyup sitede dolaştırıyorum hemde hava almış oluyor genelde 15 dk sonra uyuyor 7 buçuk gibi uyandırıyorum kendi kalkmazsa gece uykusuna en geç 9 buçuk gibi geçmiş oluyoruz ilk gece uykuları 15 gündür baya uzadı ilk gece uykusunu minimum 3 bazen (sık değil) 4 saat yapıyor eğer keyifliyse bazı geceler sadece 2 kere gazı varsa 3 kere kalkıyor nadiren 4 kez kalktığı oluyor 3. Ayına girecek 10 gün sonra umarım bu şekilde devam eder ama ilk ay bu düzeni oturtmak için hiç uyumadım neredeyse desem yeridir ama bir rutin oluşturdum ve ne olursa olsun ona sadık kaldım oda alıştı bir yerden sonra
fdmry nvnyldz gündüzleri asla uyumuyor 30 dakika uyku uyuyorsa o da sallayarak durduğum an uyanıyor max 30 dakikadan fazla uyumadı gece de daha yeni başladı 12-1 gibi yatıyor bu saatlerden önce asla uyumuyor yorgunluktan bayılıyor sanırım gece artık 2 saatte 1 kalkmaya başladı şükür yoksa gecede aynıydı kısa uykular hiç uyumuyordu daha erkene çekmeye çalışıyorum saati ama yok olmuyor
aybeny nvnyldz 2.5 aylığız asla gün içinde uyumuyor, uyutsam da 15 dk içinde uyanıyor ve sürekli emmek istiyor memeden inmiyor, akşam 19.00-20.00 oldu mu bayılıyor uykudan 😂
elif5507 2 aylık bebeğin uyku düzeni çok olmaz instamomlara bakmayın siz mideleri küçük olduğu için çabuk uyanırlar ekstra gaz sancılarının da yoğunlaştığı bi dönem emziriyorsaniz sık sık emzirin gaz mesajları yapın banyo yaptırın her gün osa sicakligini 22-25 derece arasinda tutun cok fazla kat kat giydirmeyin belki biraz biraz rahatlar gece gündüz farkını yavaştan anlaması için rutinler yapın sabah ve akşam için başka da yapabilecek çok bisey yok annelik zor 😅
Redpepper 1 hafta öncesine kadar rutinimiz varsdı ama şuan nerdeyse gündüz uyumuyor toplasan 1 saat sırt üstü yatırınca kendini kasıyor ağlıyor yatıramıyoruz sanıyorum gaz çok arttı, gece neyseki 2 kere kalkıyor da bari dinleniyoruz
hellow Canım merhaba uyku düzeni birinci ay ile aynı beşikte emzik ile uyutuyorum uyurken atıyor kendisi veya da beslenmeden hemen sonra beşikte kendiliğinden uykuya dalıyor .Uyku saatleri için nasıl desem olması gereken tüm saatlerde uyuyor yani kırk dakika veya bir saat aralıklı uyku yapıyor gece de üç saatte bir beslenmesi var üç dört saat daha doğrusu ilk ay iki saatte bir olmasına dikkat etmiştim.