MilaveAnnesi1 bu sene başlayan bir uygulama var bu konuda, emniyet ve jandarma adresleri dolaşıp sorabilir bu çocuk burda oturuyor mu diye. Yaptırımının para cezası olduğu söyleniyor ama çok yeni bu sene başladı daha ceza alan var mı ne kadar uygulanıyor henüz belirsiz.
Gelen olursa da babaanne evet burda kalıyor torunum der konu kapanır gibi hissediyorum🫢
Bir sene önceden aldırmaya da gerek yok, ama sağda solda ve okulda da ikamet değişikliği yaptırıdğınız konusuna girmeyin yine de. Tanıdıklarımın başına denk geldi çünkü, ikametiyle oynadığını bildikleri öğrenci velilerini vazgeçirmek için uğraşanlar çıkıyor.