Kızlarr iki kere vajina mantarı diye post açmıştım sağolsun yaşayan herkes cevap verdi tecrübelerini paylaştılar ama ben napsam gecmedi 😏 bugün çok afadersiniz makatimda yani anal bölgemde de bı kaşıntı olduğunu anladım burde vajinamin üst tarfalarinin yani kıl köklerinin kasinduginu farkettim biraz araştırdım kıl kurdu falan diyordu belirtilerde kaşıntı analda kaşıntı bulantı idrar yaparken yanma idrara sıkısma falan diyor bunların hepsini yaşıyorum ben yani kıl kurdu gözle.gorulur.birseymis dışkıda ama hiç dikkat etmedim ama yumurtalarını bırakırsa bunlar gözle.gorulmez kucukleermis acaba mantar değilde bu olabilir mi diye çok düşündüm yaşayan varmı acaba başına gelen peki bunun için hangi doktora gitmem laİm yine kadın doğum mu ilgilenir acaba