Neyin oldugunu bilmiyorum 5-6 senedir var bu ama uzun bir süre geçmişti simdi tekrar basladı tuvalete girmek ölüm gibi korkulu rüyam oldu resmen inanılmaz acı cekiyorum doktora gitmek istemiyorum acıkcası çok cekiniyorum ama ne denediysem de ise yaramıyo bugün kantaron yagı sürerken farkettim dısa dogru cıkmıs et var nedir sizce ne yapmalıyım aynı durumdan muzdarip bacılarım varmı bunu yaptım ise yaradı dediğiniz yöntemler